BLOG

Σελίδα: <4>    123456789 ... 28
04-10-2014

Η αλήθεια για τις εργασίες στο σπίτι Του Alfie Kohn

Σε συνέχεια του προβληματισμού για την ανάθεση εργασιών στο σπίτι μεταφράζουμε το κείμενο του Αμερικανού παιδαγωγού Alfie Kohn που αμφισβητεί την αναγκαιότητα τους. O Κohn επιχειρηματολογεί υποστηρίζοντας ότι οι εργασίες στο σπίτι σχετίζονται με τις συμπεριφορικές -ξεπερασμένες σε μεγάλο βαθμό σήμερα- θεωρίες μάθησης. Αναφέρει επίσης, πολλές έρευνες που δείχνουν ότι δεν υπάρχει κάποια συσχέτιση ανάμεσα στις εργασίες στο σπίτι και τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών. Αντίθετα, αναφέρονται πολλές αρνητικές επιπτώσεις στον ψυχισμό και στην προσωπικότητα των μαθητών από την ανάθεση μηχανιστικών εργασιών.
04-10-2014 11:54:19 | Περισσότερα

23-09-2014

Δικαίωμα στη Μνήμη ή στη Λήθη; Μια αμφιλεγόμενη ευρωπαϊκή οδηγία. Του Αντώνη Λιάκου

Προωθείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σχέδιο Οδηγίας για τη ρύθμιση της νομοθεσίας προσωπικών δεδομένων, στο οποίο εμφανίζεται για πρώτη φορά επίσημα ο όρος Δικαίωμα στη Λήθη. Το σχέδιο προκάλεσε αντιδράσεις. Η Εταιρεία Γάλλων Αρχειονόμων συγκέντρωσε 51.000 υπογραφές για την ανάκληση του σχεδίου. Μαζί τους συντάσσονται Έλληνες αρχειακοί και ιστορικοί. Θα συζητήσουν για το ζήτημα αυτό στις 22 Σεπτεμβρίου στο Γαλλικό Ινστιτούτο, σε εκδήλωση με τίτλο «Δικαίωμα στη Μνήμη vs Δικαίωμα στη Λήθη». Αντώνης Λιάκος
23-09-2014 00:07:17 | Περισσότερα

11-09-2014

Καλή σχολική χρονιά!!

Με τη μητέρα στο σχολείο (πρώτη μέρα στο σχολείο- από ένα παλιό αναγνωστικό του 1979)

11-09-2014 02:23:44 | Περισσότερα

10-09-2014

Το Νέο Λύκειο

Εφαρμόζεται ήδη η νέα δομή του λυκείου. Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μετράει επιπλέον και ο μέσος όρος των βαθμών των τριών τάξεων του λυκείου. Οι μαθητές θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 4 μαθήματα, αναλόγως το Επιστημονικό πεδίο που θα διαλέξουν στην Γ΄Λυκείου.
10-09-2014 01:02:47 | Περισσότερα

05-09-2014

Διδακτική ιστορίας : H αισθητική εμπειρία ως μέσο κριτικού στοχασμού των εκπαιδευτικών

Έρευνα που εκπονήθηκε (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 2004) αναφορικά με τη διδασκαλία της Ιστορίας στο Λύκειο κατέδειξε αδυναμίες στην ορθή και αποτελεσματική διδασκαλία του εν λόγω αντικειμένου. Ειδικότερα, η έρευνα εντόπισε ως αιτία του προβλήματος την ελλιπή εξειδίκευση των εκπαιδευτικών, πρόβλημα που απορρέει από την ενσωμάτωση του κλάδου καθηγητών Ιστορίας στον ευρύτερο κλάδο Φιλολόγων (ΠΕ02) σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν προβλέπεται από τα τμήματα Ιστορίας των Πανεπιστημιακών Σχολών η αντίστοιχη διδακτική κατάρτιση των σπουδαστών. Γράφει η Έφη Γεωργοπούλου
05-09-2014 16:25:01 | Περισσότερα

01-09-2014

Χ. Κάτσικας: Κρίση, αύξηση αριστούχων και μετεγγραφές «χρωμάτισαν» την κίνηση των βάσεων

Ο εκπαιδευτικός αναλυτής Χρήστος Κάτσικας, σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων σχολιάζει πως "οι υποψήφιοι γνωρίζουν πλέον" ότι "κανένα τμήμα δεν μπορεί να εξασφαλίσει επαγγελματική αποκατάσταση και επιλέγουν κλασσικά τμήματα".
01-09-2014 16:48:06 | Περισσότερα

Σελίδα: <4>    123456789 ... 28

Σύνδεση

Email:
Κωδικός:
 

Μαθήματα


BLOG

24-02-2016
Διαγώνισμα Ιστορίας

11-09-2015
Καλή σχολική χρονιά!!! Μελέτη. Πώς να μάθουμε το παιδί να μελετά μόνο του

29-06-2015
Προπαγάνδα

17-05-2015
Πανελλήνιες 2015: Να έχετε επιτυχία!

Περισσότερα